مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-01اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای؛ گلوگاه های اصلی شرکت های صنعت پخش 


رییس انجمن ملی شرکت های صنعت پخش ایران، گلوگاه های اصلی شرکت های صنعت پخش را فروشگاههای زنجیره ای دانست و گفت: فروشگاه های زنجیره ای فعالیت شرکت های صنعت پخش را با مشکل روبه رو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رادمهر، دبیر اجرایی همایش شرکت های صنعت پخش استان اصفهان، پنج شنبه_10آذرماه در این همایش با توجه به اهمیت نقش آفرینی فعالان اقتصادی، اظهار کرد: امروز اولین همایش صنعت پخش استان اصفهان در سطح ملی برگزار شد.

در این دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالان اقتصادی در تمامی لحظات با مدافعان سلامت همراه شدند و ایستادگی کردند.

فعالان اقتصادی سعی کردند در توزیع مواد سلامتی به گونه ای فعالیت کنند که هیچ کمبودی احساس نشود و در لحظات قرنطینه به مردم اطمینان دادند که ایثارگرانی هم هستند که در عرصه غذایی و بهداشتی محصولات مورد نیاز را تامین می کنند.

وی با اعلام اینکه تمامی اقدامات فعالان اقتصادی در جهت هویت بخشی به صنعت پخش بوده تا مردم به خود باوری بیشتری برسند، افزود: با تلاش این فعالان هویت بخشی در بخش اقتصاد و صنعت ایجاد شد که در این راستا دستگاه های اجرایی موظف شدند در سطح کشور و استان این همایش را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای؛ گلوگاه های اصلی شرکت های صنعت پخش 

فروشگاه های زنجیره ای؛ گلوگاه های اصلی شرکت های صنعت پخش